Måndag igen.

Går tiden snabbt, eller?
Då var helgen åter över och en ny vecka har börjat.
Helt ok arbetsdag följt av kvalitetstid med min hustru.
Jag har svårt att tänka mig ett bättre sätt att börja veckan.

Veckan som jag har framför är en aktiv vecka.
Imorgon ska jag på info-möte om teaterföreställningen 1811
som ska spelas av Amatörteater-gruppen Sveamatea i Svedala.
Jag har varit med i den föreställningen 2 gånger tidigare och
gillar den verkligen.
Föreställningen kommer att ske i juni 2011.

På onsdag ska jag på föreläsning och sen ska jag på
casting till en ny filmroll och eventuellt utvecklingssamtal
med Gabbe nån dag i veckan också.

Lika bra att börja veckan med en bra rocklåt.

Hellacopters - I´m in the band

2 Kommentarer
Postat av: Fred

Jo, tiden går verkligen galet fort... Känns som det var i förra veckan som jag drog på mig badbrallorna och gick ner till sjön och igår var det tomteparad i stan... Helt galet alltså!

Tack för Myspacelänken!

2010-11-29 @ 21:16:12
URL: http://woodsmanfred.blogspot.com/
Postat av: Emelie's WickedTime

blir alltid bättre när man början dagen/veckan med en härlig rock låt!:)

2010-12-05 @ 13:27:00
URL: http://wickedtime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: