Svärmormor Gertrud 90 år.

Idag firade vi Gertrud som fyllde 90 år!



En imponerande ålder!

Gertrud firades av barn och barnbarn med respektive,
barnbarnsbarn samt av sin systerdotter som är 75 år
och sina 2 ungdoms/barndomsvänner.



Det här är en cool bild, dessa 3 damer är alla 90 år gamla.
Anna, Gertrud och Anna-Greta.
Anna och Gertrud har känt varandra sen de var 10 år gamla
alltså i 80 år och Anna-Greta och Gertrud har känt varandra
sen de var 18, alltså i 72 år.
Helt fantastiskt!

Det är aktiva damer med socialt umgänge och massor att göra om dagarna.
Lika pigga som jag hoppas jag själv är om jag skulle leva så länge.

Snyggaste stassen på och
sen blev det väldigt god middag på Restaurang Ribersborg.

 

Därefter var det tårta och annat gott hos svärföräldrarna
Monica och lars.
MUMS!!!

En riktigt kul dag!
Hoppas din fortsatta dag blir lika bra, Gertrud!

Nu har jag käkat på restaurang 3 dagar i rad.
I torsdags var det julbord med kollegorna,
igår spontanbjöd min hustru mig på restaurang
och idag firade vi Gertrud.
Jag börjar nästan bli van vid att klä upp mig och äta ute.

2 Kommentarer
Postat av: Fred

Oj oj oj... Verkligen imponerande! Stort grattis!

2010-11-27 @ 21:22:24
URL: http://woodsmanfred.blogspot.com/
Postat av: ELIN

svar; fy för fan :D

2010-11-28 @ 11:01:06
URL: http://esks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: