Göteborg igår och idag har kidsen kommit hem!!!

Så var det fredag och kidsen är hemma igen.
HÄRLIGT!!!
Eller, ja, Jakob och Isak har varit hemma
och käkat och varit lite sociala innan de
åkte tillbaka till Lund för att umgås med kompisar.
Kvar här hemma är Gabbe med Maria och mig.
Förutom det faktum att vår TV-sändning dött,
så är det en riktigt härlig fredag!

Igår var det som sagt Göteborg för provfilmning
och det kändes som det gick bra.
Besked får jag inom en vecka,
så jag håller tummarna.

Jag anlände till Göteborg i god tid,
(för ovanlighets skull),
och hade tid att gå runt i stan och njuta av tillvaron.
Då jag älskar havet och gillar båtar tog jag
chansen att gå ner till hamnen och strosa runt där ett tag.



Hamnade vid Gullbergskajen och kollade in alla
deras intressanta båtar.
En del riktigt fina...



En del med fina namn...



En del satte igång fantasin och drömmarna...



Och en del var "renoveringsobjekt...



Sen var provfilmningen på Lilla Bommen och
jag hade en härlig utsikt vid "Läppstiftet".



Som sagt så väntar jag på besked och hoppas verkligen
jag får den här rollen, för den verkar MYCKET rolig!!!

Nu är det dags för lite fredagshumor...

En blick säger allt...
...och den här lille killen kan verkligen ge oss
"The evil eye"...



Nu är det dags för fredagsmys!!!

3 Kommentarer
Postat av: michalw

haha, så himla skön video :)

2010-10-09 @ 13:23:55
URL: http://michalw.blogg.se/
Postat av: Fred

Ha ha, fan vilken skådis den killen kommer att bli... Det gäller att börja i tid :)

2010-10-09 @ 14:24:01
URL: http://woodsmanfred.blogspot.com/
Postat av: Metalnallen

Tackar tackar :) alltid roligt när någon uppskattar det man gör :)

2010-10-10 @ 07:12:03
URL: http://metalnallen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: