Sköna söndag med ny provfilmning.

Idag är det 10/10-10.
Kul.
Trippel 10...

Idag är det också söndag och helgen har några härliga timmar kvar.
Gött!
Mest slappat och tagit det lugnt idag,
Jake misstänker att han håller på att få maginfluensa
och det hoppas vi ju VERKLIGEN att han misstar sig om.
På grund av hans dåliga tillstånd så blev en hel del
av dagens planer ändrade och vi har hållit oss hemma
mestadels.
Men Maria och Elle kom kom iväg på bio idag i alla fall
och återkommer när som helst.

Jag har precis varit iväg på ny provfilmning,
den här gången i Malmö och den här gången
är det elever på Fridhems filmutbildning som ska göra ett projekt.
Verkade kul och som vanligt berättar jag inte mer
förrän jag vet hur det går.

Så här ser resten av filmåret ut för min del just nu:

Min gode vän Torstens kortfilm blev skjuten på framtiden pga
praktiska skäl och kan då itället bli en fullängdsfilm.
Snart kommer nog kortfilmen "Astralt vittne" att slutföras.
Någon gång under hösten ska jag upp till
Göteborg och delta i min gode vän Jasmines film.
Slutligen väntar jag då på svar från 2 provfilmningar.

I bästa fall har jag alltså 4 inspelningar till i år som väntar.
Gött!!!




Hoppas er helg varit bra så ni har massor av energi
inför kommande veckan.
Rock on!!!

3 Kommentarer
Postat av: Torsten G

Hoppas du får rollen i Frejas film, hon är en grym tjej!

2010-10-10 @ 20:14:16
Postat av: Metalnallen

Nu finns mina två senaste recensioner uppe på getmetal.com :) bara att läsa och njuta ;)

2010-10-11 @ 08:08:04
URL: http://metalnallen.wordpress.com
Postat av: Micke

Micke:

Låter bra Totte, hoppas jag får chansen att jobba med henne. :-)

2010-10-11 @ 20:23:18
URL: http://loveliferock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: