Tisdag...

Då var det dag 2 den här veckan och
vardagen rullar på som vanligt.
Jakob har efter sin andra arbetsdag insett varför vi
vuxna är så trötta på vardagskvällarna.



Efter 23-24 års arbete, (om jag tar bort tiden för
arbetslöshet, värnplikt, pappaledighet och studier),
så börjar man bli lite sliten.
Men poängen är ju att njuta av ledigheten mellan allt arbete
och att ha ett arbete man trivs med.

Veckans Tee då...

Vi är många Supermen i familjen
och här kommer Superman Tee nr 2:



Rock on!!!

2 Kommentarer
Postat av: Hatte :)

Jag ska hälsa dem - just nu är vi tre ;) och en skur vikarier :) Det gör en luttrad kan jag säga.

Ha det gott

2010-10-26 @ 22:10:20
URL: http://rodhakensjunger.blogg.se/
Postat av: Fred

Kommer ihåg när jag kom hem från min första prao... Efter att ha passat upp på småttingar hela dagen så däckade jag direkt i soffan, det är hårt att vara vuxen

2010-10-27 @ 13:11:39
URL: http://woodsmanfred.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: