Veckan slut och jag också...

För snart 65 timmar sen lämnade jag min normala
dygnsrytm och började med nattfilmningarna på
Öresundsbron kombinerat med det normala livet.
Sen dess har jag sovit lite drygt 7 timmar.

Nattens filmningar gick bra och nu är jag färdig.
Intressanta nätter med ett roligt gäng.



Hemma har vi precis haft ett stort kalas
med alla Elles klasskamrater.
Häx- spök- och äckelfest.
20 barn, utklädda till allsköns hemskheter.
Riktigt lyckat!!!

   

Efter jobbet körde jag och hämtade 
Isak och Gabbe och vi ordnade en spökrunda 
på kalaset som skrämde några av barnen halvt från vettet.

Så otroligt roligt!!! 

Fredagshumorn kör jag imorgon,
pga fysisk utmattning, orkar helt enkelt inte skratta.

Återkommer imorgon...
Nu ska jag SOOOVA!!!!

...ZZZZZ...

2 Kommentarer
Postat av: Fred

Vad är "bro-projektet" för något? Låter spännande...

2010-10-02 @ 14:36:07
URL: http://woodsmanfred.blogspot.com/
Postat av: Life

F*n vad häftigt att få vara med om och i en filminspelning! Du lever ett intressant liv med mycket som händer runt omkring! Men det visste jag redan när vi pluggade ihop att det skulle bli så!

2010-10-03 @ 15:34:07
URL: http://pysselliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: