HD-åkande så länge som möjligt!!!

8 grader varmt i morse, men soligt och vindstilla.
Härligt mc-väder trots att fartvinden bet lite i kinderna.
Resten av dagen var det rätt mycket varmare,
en riktigt härlig höstdag.
Perfekt mc-väder och en riktigt härlig extratur
blev det från jobbet.



Vet ju inte hur länge till vädret är ok,
eller hur länge till säsongen kan vara,
så jag kör så ofta jag bara jag kan.



 Nu går vi in i familjens sista födelsedagsperiod.
Imorgon fyller Elle 9 år och på lördag fyller Gabbe 13.
Idag var jag och handlade en present till Gabbe
som han bara kommer att ÄLSKA!!!

1 Kommentarer
Postat av: Metalnallen

Stenkoll vettu :) Idag har jag återigen slängt upp en recension på GetMetal.com, är uppe i 4 nu, bara att läsa :)

2010-09-22 @ 21:17:42
URL: http://metalnallen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: