Mitt mellan 2 inspelningsnätter...

Började jobbet igår kl 8.00 och jobbade till 16.30.
Kvar på jobbet till 17.30 då vi började ett
föräldramöte som varade till 19.00.
Sen körde jag till Öresundsbron där jag skulle vara 19.30.
Sen var det placering på inspelningsplatsen till ca 06.00.
Hemma igen 06.30 och somnade igen strax efter 07.00.
Vaknade 12.30 för att vara i Malmö 14.00
och göra en röstzynkning till långfilmen "Odjuret"
som jag spelade in förra sommaren.

Klockan 19.30 är det dags igen och inatt blir det filmning
för oss kriminaltekniker också.
Vår scen hanns inte med igår, utan vi hade en
ca 8 timmar lång kafferast.
Sådär lagom kul att vara på en inspelningsplats
utan att få agera, men då gäller det att
kunna roa sig själv och det kunde vi.



Inatt blir det som sagt action i alla fall.
Imorgon har jag inte semester utan jag ska jobba.
Har bunkrat upp med ett gäng energidrycker till morgonen
för att kunna orka med en hel arbetsdag.

Nu är det ännu en vän som gjort en önskan
av en låt här på bloggen.

En av mina absolut bästa vänner Anne har önskat:

Lenny Kravitz - Are you gonna go my way?

3 Kommentarer
Postat av: Metalnallen

Ja, jag tyckte jag såg något om det på Facebook, då har du haft o göra med andra ord :)



Nu blir det ledigt fredag, lördag och söndag för mig i alla fall, skönt :) Sen blir det intervju med sångare i Virgin Steele nästa vecka. Och om jag kan byta arbetspass längre fram i oktober, så kan jag få åka och träffa Jeff Waters (Annihilator) och intervjua honom i GBG inför deras spelning där :)

2010-09-30 @ 19:59:56
URL: http://metalnallen.wordpress.com
Postat av: Michan

Haha, det är sant, men julen brukar bli myyycket dyrare =)

2010-10-01 @ 07:27:51
URL: http://michanelfgren.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sååååååååååå bra lååååt!

Tack min långe vän!!!

Kram

2010-10-04 @ 13:41:25

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: