Onsdag och mitt i veckan.

En lugn kväll i hemmets lugna vrå
efter en rätt lång och intensiv dag.
Arbetsdagen var bra, men gick i högt tempo
och avslutades med möte till klockan 18.
Direkt efter åkte jag vidare till en repetition
av en film jag ska vara med i slutet av månaden.
En dansk svensk produktion där jag har fått
en liten statistroll.
Våra scener ska spelas in på Örsundsbron
och det i sig är ett gott skäl att vara med.
Brukar inte ta statistroller längre, men
när Malin i MM Dramasupport ringer
så ställer jag alltid upp.

Nu är det mys i soffan med ett glas vin
och min go´a hustru.



Life is good!!!

1 Kommentarer
Postat av: Metalnallen

Ja, de har fallit djupt ner i skiten :) Jag har fått in så mycket album nu, så tar dina två tips imorgon istället :)

2010-09-16 @ 07:59:56
URL: http://metalnallen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: