Söndag.

Då var det söndag och jag får väl börja med att
rapportera om gårdagens 18-årsfest här hemma.
Allt hade gått bra, ca 20 gäster, endast 2 glas som gått sönder,
diskmaskinen full och inga nerspydda ytor.
En rätt bra summering tycker jag.
Tror nog att Isak kan få ha fler fester här hemma.



Nästa ungdomskalas är Jakobs 20-årsfest.
Han har inte frågat än,
men chansen är stor att även han vill ha festen här hemma.

Hade en trevlig kväll och morgon hos sväföräldrarna med
god mat, en bra film och sen, efter en god natts sömn,
en lika god frukost.

Idag har det varit gött väder och då har vi såklart fixat i trädgården.
Sen har jag putsat HD´n i 2 timmar för att få den riktigt
fin efter alla nedskitande turer i regnet.
Lagom tills jag var klar gick såklart solen i moln
och min tänkta bild med en massa kromblänk blev en
bild utan en massa kromblänk.



Men snygg blev den även utan kromblänk.

Blir alltid lika förvånad över hur många skrymslen och vrår
det finns att putsa på en motorcykel.
2 timmars puts och efter 20 minuter på vägen
så lär den vara skitig igen.
That´s life!

Rock on!

6 Kommentarer
Postat av: Jonny

Rock on dude!



Du är pappi hela dagen!

Kul, att det gick schysst tillväga på festen.



Hårt arbete brukar löna sig och joyride e väl inte illa. Kämpa på kämpe !!!

2011-04-17 @ 19:31:35
Postat av: Metalnallen

Ja, det har det absolut varit, kom hem från cirkusen för ett tag sen, har nattat lillan, snart ska storan sova, så blir det mys med frugan :) ja, det får du absolut ta och göra!

2011-04-17 @ 19:58:35
URL: http://metalnallen.wordpress.com
Postat av: Sandra

Härligt att huset stod kvar :D



Jaa massa mc besök :D Eller iaf 2.. Jädrar människor och få oss suktade.. Både jag och maken vill ju ha mc, men eftersom jag blir arbetsllös i sommar så tillåter inte ekonomin de...

Så de blir väl 4hjulingen i sommar... Eller bilen... Not så fun..

2011-04-17 @ 20:00:20
URL: http://bitchens.blogg.se/
Postat av: Fnulan

VAd skönt att allt gick så bra! Då har du/Ni lyckats med ert uppdrag att uppfostra era ungdomar till ansvarsfulla individer! applåderar =)

2011-04-17 @ 20:47:27
URL: http://fnulan.se
Postat av: Fred

(Spam... typ...)

Vi behöver din hjälp... Titta in på bloggen! Gratis download av nya EP:n för dom som gör sig besväret!

2011-04-18 @ 14:53:56
URL: http://woodsmanfred.blogspot.com/
Postat av: ELIN

Jag behlöver inte ha fest för att ta sönder glad..

2011-04-18 @ 15:52:58
URL: http://esks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: