Dan innan nyårsafton...

Så här dagen innan nyår tänkte jag göra en
liten resumé med lite höjdpunkter under 2011...

Det blev mycket go´ musik i år,
MYCKET Rock ´n´ Roll!

En Rock ´n´ Roll-helg i Göteborg med våra vänner
Petra och Pierre i juli då vi såg Iron Maiden på fredagen
och The Big 4, (Metallica, Megadeth, Anthrax och Slayer), på lördagen.



En riktigt kul helg!!!

Sen var det en Stockholmshelg med sönerna i oktober då
vi såg Red Hot Chili Peppers.



Även det en riktigt kul helg!

Nu i december var jag i Köpenhamn med min svåger Magnus
och såg Motörhead, (för 6:e gången)



Go´ Rock ´n´ Roll!

Sen var jag och Maria på Malmöfestivalen i augusti
och förutom en massa god mat så såg vi också
September och The Arks avskedskonsert.



Med skådespelandet blev det inte lika många jobb som förra året,
men de jobb jag gjorde var RIKTIGT roliga!!!

Kortfilmerna "En sotig historia" och "Vittnet" har jag tyvärr inga bilder till.

Teatern "1811-slaget om Klågerup" spelades ju kring 200 årsminnet
av det verkliga slaget och det sades också vara sista gången vi spelade den.
(3:e gången jag var med.)



Det blev en megasuccé i år med fullsatta hus så gott som varje föreställning.

Sen var jag med i kortfilmen "Väktaren" där jag spelade en
självdestruktiv psykpatient.



Och så såklart min roll som Rutger Glans,
presidenten i Svinarps MC i TV-serien "Starke man".



Ett riktigt kul jobb!

Sen har jag framtida filmprojekt som ska sättas igång
under 2012 med min gode vän, Jesper.



Vad har vi mer hunnit med i år?

Osloresa med våra vänner Conny och Ann,
Helene och Jens...



RIKTIGT kul!

Shoppingresa till Tyskland med Ann och Conny,



Gött!

Cykelfest såklart...



Kul!

2 årig bröllopsdag på Spången...



Mysigt!

Ingen utlandssemester i år, men en massa småturer Skåne runt
med kidsen och det var mysigt.



Sen råkade jag ju ut för en olycka med hojen
och det kändes helt klart som jag hade änglavakt där.
Det kunde gått riltigt illa, men hojen och jag
blev bara lite skrapade och omskakade.



Jobbandet i år har varit energikrävande,
men vi har hunnit med mycket kul också i år,
mycket mer än det jag skrivit nu och det
ger energi till vardagen.

Imorgon är det sista dagen av 2011.
Hoppas ni får ett  bra slut på gamla året och en bra början
på det nya!
Jag har många förväntningar inför 2012...

Rock on!

9 Kommentarer
Postat av: batts.blogg.se

aw gulligt!

2011-12-30 @ 16:22:51
URL: http://batts.blogg.se/
Postat av: Helene

2011-12-30 @ 17:23:14
Postat av: Helene

Tack för i år!

Nu var det ett tag sedan vi sågs men både jag och Jens ser fram emot 2012 och en massa kul! Vi har ju lite roliga saker framför oss nästa år!

Kramar Helene & Jens <3

2011-12-30 @ 17:26:19
Postat av: charlotte

Vilket härligt år egentligen :)

2011-12-30 @ 18:54:12
URL: http://radiogirl500.blogspot.com
Postat av: Kort

Wow...det var en härlig kavalkad på ditt händelserika år =)

Önskar dig och din familj ett lika härligt 2012 (utom olyckor på hojen så klart)

Här kommer en nyårskram till er och en önskan om ett gott nytt år!

2011-12-30 @ 19:57:24
URL: http://kort.webblogg.se/
Postat av: BitterFittan

Härliga bilder!!!

Gott Nytt År på dig!! =D

2011-12-30 @ 20:59:03
URL: http://cillabacill.blogg.se/
Postat av: Hatte

Gott Nytt År till er båda:) Ja det är en massa händelser under ett år värda att minnas :) och det blir lika många under 2012 jag lovar :) Kram Kram

2011-12-30 @ 22:53:44
URL: http://rodhakensjunger.blogg.se/
Postat av: Sand mellan tårna

Vilket händelserikt år=)

2011-12-31 @ 06:51:47
URL: http://sandmellantarna.com
Postat av: Camilla

Underbar resumé på ditt år som gått!

Kram!

2011-12-31 @ 09:33:04
URL: http://cammo69.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: