Rockande söndag med MOTÖRHEAD!!!

Om några timmar ska jag och min svåger
Magnus till Köpenhamn och rocka loss till
Ian "Lemmy" Kilmister och hans Motörhead!



Ett band jag lyssnat på i 30 år...
Det blir sjätte gången jag ser dem live sen 1982.
Då var jag 18 år och Lemmy som stod på scenen var 37 år.
Idag är jag 47 år och Lemmy 66 år.



Trots denna ålder förväntar jag mig inget annat än
FULLT ÖS på scenen ikväll.

"Sjukdomskänningen" igår har stillat sig idag och jag
tror bara det var trötthet.
(Hoppas!)

Kvällen igår hos Roger och Linda blev riktigt trevlig och
där var också våra gamla vänner Thomas och Lotta
samt nya vänner Maria och Peter.

Nu säger jag bara...
ROCK ON!!!

1 Kommentarer
Postat av: Hatte ;)

Ha det "fett" ;) hihihi

Rocka fett heter det kanske ;)

Kram

2011-12-04 @ 13:24:16
URL: http://rodhakensjunger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: