Tillbax efter en filmdag i Göteborg.

Idag skulle egentligen Maria, jag och våra
4 barn ha anlänt i Paris.
Men återigen kolliderade mina och mina barns mammas
planer, eller rättare sagt kommunikationen kring planerna och
pojkarna kommer hem från sin resa  till England med sin mamma imorgon.
De kommer hem hit på torsdag.
Vad göra annat än att
acceptera, anpassa och övervinna.
Killarna har fått en kul resa till England, ett land jag vet de
älskar sen vi var där för 2 år sen.
De resterande dagarna denna vecka kommer vi att göra nåt kul tillsammans
hela familjen och Paris kan vi åka till en annan gång.

Så var filmningen i Götet över och jag har
återvänt hem.
En kul dag ihop med gamla och nya vänner,
RIKTIGT kul!!



Tina och jag som patienter...

Lite Rock ´n´Roll som avslutning på dagen såklart,
relaterat till dagens tema.

Ozzy Osbourne - Paranoid

3 Kommentarer
Postat av: ELIN

Vad tråkigt att det inte blev som planerat!!

2011-07-12 @ 06:06:34
URL: http://esks.blogg.se/
Postat av: Hatte ;)

Kan bara säga :( :( :( och att tålmodig är din starka sida :)

Kul bild där det verkligen syns att du är lång ;) Byxorna ... ;)

Kram & ha det bra med Maria

2011-07-12 @ 14:57:52
URL: http://rodhakensjunger.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Synd med Paris planerna. Men, som du säger, Paris finns ju kvar. Har själv vaga planer på en resa dit lite längre fram.

2011-07-13 @ 15:51:25
URL: http://radiogirl500.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: