Förväntningarna stiger...

Förväntningarna stiger, snart är helgen här,
snart drar jag och sönerna till Stockholm.
Det ska bli riktigt HÄRLIGT!!!



Jag får se om jag lyckas uppdatera under vår vistelse där,
eller om bloggen tar ett par dagars semester också...
Känns som det kanske hade behövts...
Ja, vi får se hur det blir.

Arbetsdagen har varit helt ok,
och nu är jag ensam hemma en stund till
medan min älskade hustru tränar.



Motivationen strålar kring denna vackra kvinna,
tänk bara om lite av hennes motivation runnit över på mig också
så även jag hade kommit igång med min träning...
Ja, ja, jag är lika nöjd med att se min vackra hustru
bli ännu vackrare.
Jag kan ta hand om min ölmage en annan dag...



Hehehe...
(Ja, jag var igång ett tag där i våras och var motiverad även jag.
Men som vanligt kom tiden ivägen för motivationen...)

Missa nu inte erbjudandet på webshopen.
Fram till och med 10/10 så får du 10 Euros rabatt
om du handlar för minst 50 Euros och
ett plagg är en långärmad Tee.
Missa inte detta och motiven som gjorts
av Tina och Vanadesse.

Rock on!!!

3 Kommentarer
Postat av: Vanadesse.

Förmodligen en hel del. Kanske i kombination med att ha festat en längre period i sträck.

2011-10-06 @ 19:33:48
URL: http://vanadesse.blogg.se/
Postat av: Hatte ;)

Ha ha ölmagen kanske kommer ivägen för dej när frun blivit så vältränad att alla vänder sej efter henne och visslar ;) Det är nog så att vi borde trolla bort många av våra låtsasmåsten så att vi hann ta hand om oss själva. Om det var genom träning eller något annat kan kvitta, men ... ta väl hand om er båda :)

Kramar

2011-10-06 @ 20:58:29
URL: http://rodhakensjunger.blogg.se/
Postat av: Mrs D

ölmagen kan man träna genom att ge den mer öl ju ^^,

2011-10-06 @ 21:38:45
URL: http://trustmedarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: