Söndag...

Söndagar är lite bitterljuva tycker jag.
Visserligen var det rätt längesen jag hade söndagsångest,
men det är lite blandade känslor en sån här dag.
Sista dagens ledighet...'
Skönt att vara ledig, men samtidigt
ligger vardagen runt hörnet och lurar.
Lite blandade känslor som sagt.

En bra dag blev det i alla fall.
Det härliga vädret gav tillfälle till att köra lite hoj
och det kände jag att jag behövde.



Gött!

Töserna var på bio idag och såg Spy Kids 4
och snart ska Gabbe iväg och se
Paranormal Activity 3.

Söndag är en bra dag för Bio.

Rock on!

1 Kommentarer
Postat av: Metalnallen

Har jobbat morgon idag och varit och bowlat med killen jag är kontaktperson för efteråt, men nu är det bara jobb torsdag och fredag, så en lugn vecka framöver :)



Men fick en grymt roligt telefonsamtal imorse, Bollnäs-Martin från Bandit Rock ringde mig, jag vann två Alter Bridge-biljetter, deras live cd/dvd och ska tävla om att få intervjua dem! :)

2011-10-24 @ 19:20:11
URL: http://metalnallen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: