Sönerna hemma!

Då var det torsdag och sönerna har kommit hem!



Härligt att ha dem hemma igen!

Dagen har som vanligt sprungit på och
jag är rätt sliten så här framåt kvällen.
Men det är ju fredag imorgon!!!
GÖTT!!!

I helgen planerar jag en ny kategori här på bloggen
som kommer att innehålla en Film- och Teater CV.
Alla mina Film- och Teaterjobb med bilder och klipp
i den mån det är möjligt också.
Idén har jag haft ett tag, men när min något kortare
fd kollega Anneli pratade om det sist vi sågs så blev
jag övertygad om att detta var en bra idé.



Vi får se hur mycket jag hinner med i helgen.

Gå in och kolla Tinas inlägg om mina Tee´s med hennes tryck.
Art_by_Tina

Hon var helnöjd med resultatet,
så tveka inte, utan handla själv här:

The_Bull_of_Scandinavia

Rock on!

2 Kommentarer
Postat av: ztizze

Ha en grym helg broder... Kapsyl Av ! Verkställ !

2011-10-21 @ 06:53:35
URL: http://ztizze.blogg.se/
Postat av: Grimgoth

3vlig helg mannen!



sv:

Tack själv!!

2011-10-21 @ 19:36:18
URL: http://grimgoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: