Tisdag med veckans Tee och framtida business...

Så var det tisdag och pojkarnas sista kväll hemma
innan de ska hem till sin mamma imorgon.
Lite tisdagsmys såklart med extra god middag och efterrätt.
GÖTT så här mitt i veckan.

Arbetet med min Webshop
"The Bull of Scandinavia"
rullar på och ett nytt samarbete håller på att utformas.
Nya, RIKTIGT häftiga tryck på gång,
men mer än så säger jag inte i nuläget.
Ni får veta mer här när vi kommit i hamn.

Tills dess får ni se ett av mina senaste tryck:



Attitude clothing!

Rock on!

2 Kommentarer
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Tisdagsmys är härligt.



Jag kommer säkerligen beställa något någon dag =)

2011-09-14 @ 09:48:16
URL: http://wiilow.blogg.se/
Postat av: Vanadesse.

Sorry att jag inte svarat! Har så mycket som snurrar för tillfället men lovar att läsa mailet och svara så snart jag får tid =)

2011-09-14 @ 16:40:48
URL: http://vanadesse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: