Trött måndag med lite Rock ´n´ Roll!

Så var veckan påbörjad och jag är redan trött.
Sjuka kollegor och ännu lite turbulens sen förra veckan.
Förhoppningsvis lägger sig turbulensen med tiden och
kollegorna tillfrisknar.

Att köra hoj till och från jobbet är perfekt en sån här dag.



Jag rensar huvudet när fartvinden drar över ansiktet.
RIKTIGT GÖTT!!!

Hela familjen hemma är också gött och det får mig att må bra.

Som pricken över i-et, lite bra Rock ´n´ Roll:

Black Label Society - Stillborn



Glöm inte kolla in Webshopen.

ROCK ON!!!

2 Kommentarer
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Jag var inne och kikade och det var riktigt, riktigt snygga kläder!



Jobbigt när andra är sjuka men det är en sån tid nu tyvärr då var eller varannan är sjuk.



Ja, visst är det vackert där i Norr!



Kram

2011-09-12 @ 20:25:27
URL: http://wiilow.blogg.se/
Postat av: Jasmin

Hejsan kolla gärna in min blogg, läs några inlägg kommentera något. Vem vet du kanske gillar den?

Annars hur mår du? :)

2011-09-12 @ 20:38:24
URL: http://jaasses.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: