Ny vecka och hojväder!!!

Ny vecka och nya tag!
Började veckan med en studiedag och har suttit på
föreläsning hela dan.
Intressant som bara den, men att sitta stilla en hel dag
är inte min grej.
Riktigt svårt att hålla mig vaken den sista stunden av
föreläsningen.
Som tur var avslutade vi med diskussionsgrupper,
så då kunde jag vakna till liv igen.

Sen är det ju hojväder igen, så efter arbetsdagen
tog jag mig en extra lång runda hem med hojen.



...gjorde mig också lite piggare.

Som veckans låt tänkte jag presentera rockvärldens framtida stjärna,
Yuto Miyazawa.

Här är han 9 år gammal och lirar gitarr med Ozzy 2009.

Ozzy och Yuto Miyazawa
-
Crazy Train



Helt otroligt!

Rock on!

1 Kommentarer
Postat av: Sand mellan tårna

Föreläsningar kan vara riktigt intressant men man kan också bli trött i ögat av att bara sitta still och lyssna.

Skönt att hojen fick rasta dig lite sen.

God morgon och ha en fin tisdag.

2012-04-17 @ 06:25:11
URL: http://sandmellantarna.com

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: