Bra avslutning på helgen.

Den perfekta lördagen igår fortsatte på samma sätt 
och även kvällen blev MYCKET bra!
Många goda, glada vänner sammanstrålade och såg 
Pedalens pågar rocka loss.
 
 
 
Riktigt kul!
 
Idag var vi på kalas hos Marias lilla systerdotter Eja,
som fyllde 3 år idag.
 
 
 
Ett mysigt litet kalas.
 
Nu är det mys med hustrun som har en hel semestervecka kvar.
Gött för henne!
 
Imorgon är det dags för jobb igen och jag vet fortfarande inte hur länge
till jag kommer att stanna i Malmö innan jag kan börja 
min nya tjänst i Lund.
 Men det är inte mycket jag kan påverka i detta, så det är bara att
jobba på och vänta på att ärendet blir klart.
Men det känns lite grann som att trampa vatten...
 
Men, jag har lite roliga grejor som väntar den kommande veckan också,
så det är bara att köra på!
 
Rock on!
1 Kommentarer
Postat av: Sand mellan tårna

Vilken toppen helg ni haft! Hoppas du får en bra dag på jobbet.

2012-08-13 @ 07:07:16
URL: http://sandmellantarna.com

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: