12-12-12

Ja, nu är det den där speciella dagen,
12/12 2012.
Sista gången på MÅNGA år som datumen kan falla så här rätt.
Och kan man tänka sig, medeltemperaturen här har varit ca -12.
I morse var det -10 och nu är det -13...
BRRR
 
Efter jobbet idag åkte jag till Malmö och träffade min kontaktungdom
och mitt på Stortorget såg vi Musikhjälpen i full action i denna kyla.
Timbuktu sände liveradio.
 
 
 
Kul!
 
 Jag måste förresten visa en snygg väggmålning från Lund.
Högevallsbadet vid Stadsparken i Lund håller på att bygga om och runt bygget
har de satt upp ett plank som har blivit helt täckt av Grafitti.
En av bilderna är den här nedan:
 
 
För ett tag sen när en av mina elever såg denna utbrast han:
"Det där är ju du, Micke!!!"
 
Hehehe
 
Rock on!
3 Kommentarer
Postat av: Kort

Här har vi -18 just nu, det sjunker snabbt. Kan nog hålla med eleven lite ;)
Ha det gött i kylan, snart helg!

2012-12-12 @ 21:52:30
URL: http://kort.webblogg.se/
Postat av: Carro

Haha, lustig elev det där ;-)
Ja du, tolvdagen är snart över. Lite coolt är det allt.
Ha det bäst imorgon :-)

2012-12-12 @ 21:56:10
URL: http://www.carrosfmf.blogspot.se
Postat av: camilla

Oj..då hade ni det kallare än vad vi hade.
Igår hade vi -6 grader. Och idag har vi 0 grader.
Men förra veckan hade vi -20 grader mest varje dag :(
Är det DU som har varit framme med penseln? ;)
Kram!

2012-12-13 @ 08:12:04
URL: http://cammo69.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: