En blandad dag...

Det känns som den bästa beskrivning jag kan ge för denna dag.
Arbetsdagen var en alldeles vanlig sådan,
(så "vanlig" som nu en dag i mitt arbete kan vara).
Efter jobbet åkte jag till en god vän i Malmö vars 19 åriga dotter dog för ett år sen idag.
Hon hade en minnesstund för henne med både familj och vänner.
En riktig fin stund som gav många tankar om livet.
 
Efter detta åkte jag hem och hämtade upp mina töser och sen åkte vi tillbax till 
Malmö igen för att överraska svärmor som fyller 66 år idag.
 
(Bilden är från en av deras Stockholmsresor.)
 
En mycket lyckad överraskning!
 
Innan vi sen åkte hem så åkte vi först till Svedala och hämtade den sista delen av 
den halva gris vi köpte för inte så länge sen, nämligen den nyrökta skinkan.
Julskinkan!!!
 
Nu, hemma, har det varit glögg och godsaker...
 
Just det...
Nu är det bara 2 arbetsdagar kvar på året!
 
Livet e´ gött!!! 
2 Kommentarer
Postat av: camilla

Fy vad hemskt. Bara 19 år. Vad hände?
Men vad fint av er att ha en minnesstund.
2 arbetsdagar?!
Ojojoj...jag har måååånga kvar,ja.
Kram!

2012-12-20 @ 07:40:01
URL: http://cammo69.blogspot.com
Postat av: Carro

Oj, det var en blandad dag. 19 år, så jäkla orättvist <3
Här dricks det glögg nästan varje kväll nu. Det är myyys tycker jag. Låter väldigt gott med nyrökt skinka ;)
Ha en fin torsdag nu (eller ja... du läser väl ikväll, så då hoppas jag att din torsdag har varit fin redan)

2012-12-20 @ 09:34:13
URL: http://www.carrosfmf.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: