Första arbetsdagen i sista arbetsveckan år 2012.

Ja, nu är det verkligen så att sista arbetsveckan för detta år påbörjats
och det är till och med så att endast 80% av denna vecka återstår.
Sen är det ledighet resten av året som gäller!!!
Det ser jag VERKLIGEN fram emot!!!
 
 
 
Pågarna är ju uppe i Sälen med sin mamma och åker skidor och meddelar
att de har det bra där uppe med mycket snö och mycket åkande.
En fördel med att ha frånskilda föräldrar är ju att det blir dubbelt så mycket aktiviteter.
För 1.5 månader sen var de i Rom med mig, nu fjällen med mamma
och snart väntar 2 julfirande för dem.
Dessa fördelar upptäckte mina söner ganska snabbt efter vår skilsmässa.
 
Just nu sitter jag kvar på jobbet för om en dryg timme ska vi ha lite
lätt julfirande här.
 
Men innan det är dags för det så är det ju såklart dags för veckans låt.
Eftersom jag såg en väldigt bra kopia av "The King" i fredags så
känns det som en låt med originalet är ett måste.
 
Elvis Presley - See See Rider
 
 
Keep on rockin´!!!
1 Kommentarer
Postat av: Carro

Klart det finns fördelar med allt, det gäller bara att kika efter dem.
Japp, gör abb med allt krut nu, för snart är jobbåret slut ;-)
Ha en fin kväll :-)

2012-12-18 @ 19:09:49
URL: http://www.carrosfmf.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: