Fire it up!!!

Hemmavistelse...
Det börjar bli en tråkig upprepning nu.
Fått läkartid imorgon bitti, sen får vi se vad som händer.
Jag har haft 2 söner hemma idag också och det har
varit positivt.
De har inte varit sjuka, utan lediga, alltså
har de servat sin sjuka far...
Hehehe

Börjar bli riktigt trött på det här nu och låter
veckans låt illustrera mina känslor för detta.

Slå ut mina baciller nu och sätt fart på min energi...

Black Label Society - Fire it up!!!



Det blev ju ingen Black Sabbath turné utan istället
"Ozzie and friends" med bla sångaren och gitarristen i denna
lilla orkester, Zack Wylde.
Synd bara att vi inte fått tag på några biljetter...

Rock on!

2 Kommentarer
Postat av: Sand mellan tårna

Va bra att du fått tid hos läkaren för en koll. Hoppas han kommer fram till vad du åkt på och ev får nån kur antibiotika mot det.

Gott att ha sönerna som pysslar om dig.

Här får jag pyssla om min son idag som åkte på hjärnskakning igår. Han är aldrig sjuk men mer olycksdrabbad än jag vet inte var. 7,5 år men har snart mer är än en veteran inom nhl ;-)

2012-02-28 @ 07:13:09
URL: http://sandmellantarna.com
Postat av: Ama de casa

Ajdå... Krya på dig! Men du hade lite tur som fick service också ;-)

2012-02-28 @ 10:02:05
URL: http://amacasa.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: