Måndagspunk!

Måndag, sportlov, frisk och tillbax på jobbet.
Tänka sig att det kan vara skönt att komma
tillbax på jobbet.
Det var det idag!
Men att arbeta på loven är helt ok.
Lite barn, lugnt tempo och tid för varje enskild elev samt
mer kvalitetstid med kollegorna också.
Gött!

Eftersom dagen varit så bra så får vi ju höra lite bra musik också...
...och eftersom så många bilder från min ungdom dykt
upp på sistone, så får jag spela en låt från min ungdom också
tycker jag...
Ett av mina många favoritband då och
som jag såg live i Malmö nån gång på den tiden.

GBH - I am the Hunted



Never stop rocking!

3 Kommentarer
Postat av: Petra

Åhh, underbar musik ju :)

2012-02-20 @ 20:53:50
URL: http://hospetra.blogspot.com/
Postat av: Metalnallen

Ne, det var riktigt bra minst sagt :) Här har du min recension, nu mer bilder: http://www.getmetal.com/?p=9886

2012-02-20 @ 22:50:16
URL: http://metalnallen.wordpress.com
Postat av: Sand mellan tårna

Tänkte precis det att jobba under loven kan väl vara extra mysigt när många är borta. Skönt att du är frisk igen:)

God morgon och ha en skön tisdag.

Sv: Ja, hade vi haft mer än ett barn tror jag inte vi hade kunnat sätta i privat skola. De kommunala här är ju gratis eller dom får väl köpa uniformer, böcker och annat skolmaterial så helt gratis är det inte sen är dom kommunala under all kritik. Fruktansvärt dåliga många dom flesta. Har en väninna som har barn på en kommunal och i dotterns klass är dom 45 barn!! En annan har en son på en annan kommunal och där har dom engelska på schemat men lärare finns inte så dom får inte lära sig dig. Detta var bara två små exempel, skulle kunna rabbla 100 till. Åh just det, aga förekommer på dom kommunala också trots att det enligt lag är förbjudet. Var faktiskt på nyheterna här i förrgår om detta. Skolor hade smygfilmats och det man fick se var inget man som förälder ville se. Så, hade vi inte haft råd med privat hade det fått bli skola i Sverige.

2012-02-21 @ 05:59:46
URL: http://sandmellantarna.com

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: