Ny vecka, nya möjligheter!

Kan ni tänka er,
jag håller på att bli krasslig igen...
Kan bero på alla de kids som hostar och nyser
omkring mig på jobbet, men det känns högst ovanligt
att jag skulle bli sjuk igen.
Jag har ju redan varit sjuk en gång det här året...

Men det är bara att medicinera på så
klarar jag mig från en ny hemmavistelse.



Ny vecka och en helt ok arbetsdag.
Nu har vi precis haft måndagsmys med nybakta Cupcakes
gjorda av min Cupcakesmästarinna Maria!
MUMS!!!
(Ja, till Cupcakesen också...hehehe)

Veckans låt är en gammal goding med ett av mina
absoluta favoritband och det absolut häftigaste
liveband jag någonsin sett.
Jag tror jag spelat den förr, men det är ju min blogg,
så jag får spela samma låtar så ofta jag vill,
eller hur?

Rammstein - Wollt ihr das bett in flammen sehen???



Shit, jag går igång på gunget i den låten!!!
Börjar headbanga här i fåtöljen...

Rock on!

2 Kommentarer
Postat av: cecce

Härligt att höra att det är fler än jag som är kakmonster! Mumsa på:-)

Du har säkert nämnt det förut men var jobbar du? Skola? Som lärare eller fritidsledare...? Kommer inte ihåg:-)



Kram

2012-02-13 @ 21:37:38
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/
Postat av: Sand mellan tårna

Håller tummar och tår att din medicin och cupcaken skrämde iväg bacillerna=)

Önskar dig en bra tisdag.

God morgon!

2012-02-14 @ 07:40:48
URL: http://sandmellantarna.com

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: