Pallar inte vara sjuk längre...

Börjar bli riktigt trött på detta nu!!!
Rastlös, men för trött för att göra nåt.
Var ju hos läkaren igår och fick reda på att jag
har ett elakt virus och har blivit angripen eftersom jag haft
sänkt försvar sen mina tidigare sjukdomar.
Bara att vänta tills jag blir frisk och det går
VERKLIGEN inte snabbt nog!!!

TRÅKIGT!!!

Men nåt kul är ju lite "nya" gamla punkbilder från förr...
Tror även dessa är från det gyllene året -83.

 

Hela Snobb Slakt på bilden till höger...

Rock on!

2 Kommentarer
Postat av: Hatte

Trist med elaka virus :( Tyvärr tror jag det vimlar av dem ... efter så varm vinter så överlever mycket örk :( Krya på dej i alla fall :)



SV: ... låten minner om vår ungdomskärlek, men egentligen är det inte min musiksmak ;) ...

2012-02-29 @ 23:35:24
URL: http://rodhakensjunger.blogg.se/
Postat av: Sand mellan tårna

Tänkte nästan att det var nåt elak infektion efter som du blivit sjuk så ofta strax efter du blivit frisk. Nu måste det ju gå över.

Fortsätt krya på dig!

2012-03-01 @ 11:10:10
URL: http://sandmellantarna.com

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: