Söndagspunk!!!

Så var det söndag och sista dagen på sportlovet
här i Skåne.
Ännu en strålande vårdag, men jag sitter inomhus
och är fortfarande sjuk.
Helt sjukt, 1 år sen sist och så nu 3 ggr på några veckor...
Det blir hemmavistelse och läkarbesök imorgon...

Tradigt!!!

En lugn helg med familjen är ju inte fel trots allt
och det har jag verkligen fått nu...

Sista punkbilden från min gode vän "Pågen" idag och
då måste jag ju också ta och lägga ut en bild på
honom som också cirkulerar på FB.



Anti Ackord som spelar igen och vi är ett litet gäng som pogar.



The photomaster, Pågen!

En annan photomaster från förr, Hannu, lyckades
ju få med sig själv på bilden han delade.
Den har ni sett tidigare och det är The photomaster, Hannu,
som ligger framför mig och töserna.



Goa tider!!!

Som avslutning på punk-tema-veckan, så tänkte
jag köra vår egen musik.
Vår kasett som vi släppte -83 och som innehåller 9 låtar,
på totalt 9.55 minuter.

Snobb Slakt - AntiDisco Tape



Sveriges snabbaste band???

Rock on!

2 Kommentarer
Postat av: Agnes

Jahadu, så synd att du är sjuk å så tråkigt att det inte blir bättre.

Håller tummarna....

Ha det så gott du kan nu!

Ps. Jag har skrivit lite blogg om "kodord"...hahahah



Kram

Postat av: Sand mellan tårna

Nu får du nog pallra dig till läkaren och få utrett vad för baciller du åkt på som är så envisa.

Krya på dig!

T-shirten kom igår och Alex gav den alla tummar upp=) La in bild på bloggen.

2012-02-27 @ 07:44:03
URL: http://sandmellantarna.com

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: