ÄNTLIGEN SEMESTER!!!

Så var jag slutligen framme vid den efterlängtade semestern!!!
Jag har nu varit ledig i ca 8.5 timmar nu och har ännu 4 härliga,
lediga veckor framför mig.
Underbart härligt!
 
Så idag, när jag kom hem, var det flaggan i topp...
 
 
 
...korka upp ölen...
 
 
 
..tända grillen och ta emot våra grannar Christer och Margit
på grillkväll.
 
  
 
En bra början på semestern!
 
Som avslutning på musiken för veckan och
för att fira semestern tar jag såklart den här låten:
 
Green Day - Holiday
 
 
Rocking on!!!
1 Kommentarer
Postat av: Camilla

Underbart!
Njut nu av ledigheten.
Det ska jag göra....om FEM dagar!!! :)
Kram!

2012-07-07 @ 08:29:22
URL: http://cammo69.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: