Cowboys och Cowgirls igår...

Heldag på High Chaparral igår och det var en 
RIKTIG höjdare!!!
 
    
 
   
 
Snygg show med mycket pang, pang.
 
     
 
Tågresa med tillhörande tågrån...
 
     
 
..."vår" tågrånares öde...
 
 
 
Hela familjen, utom Jakob, var där och alla var RIKTIGT nöjda!
 Det blir nytt besök där nästa år, utan tvekan
och det kommer säkert att bli en längre vistelse då.
 
     
 
Efter heldagen där gjorde vi ett pitstop hos Yvonne och fikade
innan vi körde hem igen.
Idag har sönerna åkt med sin mamma till hennes familjs sommarstuga.
Tomt utan sönerna efter att ha haft dem hemma så mycket,
saknar dem redan!
 
 
 
Töserna och jag har en lugn hemmasöndag.
Imorgon ska de till Ullared och shoppa!
Vad ska jag göra då?
Inga söner och inga töser hemma???
Köra hoj kanske...?
 
Jag får fundera på det under min vila...
 
 
 
Rock on!
2 Kommentarer
Postat av: Ama de casa

Ullared... Mitt drömresemål (på riktigt!).

Jag minns tv-serien, High Chaparall. Manolito var så snygg (HUR kunde jag tycka det? Masshysteri pga Lill-Babs, kanske? ;-) )
Sen tyckte jag att hon Victoria var så vacker, och så var hon ihop med en gammal gubbe... Dom var kanske lite före sin tid? ;-)

2012-07-29 @ 20:18:05
URL: http://amacasa.wordpress.com/
Postat av: Mallan

Nästa år blir det high chaparall för oss också :-) Jättekul där. Kram

2012-07-29 @ 20:42:35
URL: http://mallaochlouise.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: