Min Harley rullar igen!!!

Efter 1 dryg månad utan en fungerande Harley 
så kom då min mekaniker, (läs magiker), och 
löste alla problem.
Med rätt verktyg och rätt kunskap så fick han igång den 
1450 kubik tunga motorn igen och den taktfasta mullrandet var som
efterlängtad musik för mina öron!
 
 
 
UNDERBART!!!
 
Ett litet problem som var enkelt åtgärdat,
men för att åtgärda det krävs som sagt rätt verktyg och rätt kunskap,
något som jag inte har, varken det ena, eller det andra.
Alla är vi duktiga på olika saker och köra är min grej, inte meka.
Men genom att titta på en som kan så tar jag till mig nya kunskaper.
STORT tack till Jörgen för din magi!!!
 
Live to ride, ride to live!
2 Kommentarer
Postat av: Metalnallen

Ja, utgifterna tar aldrig slut tyvärr!

Jag får se, det är massa grymma band som kommer till Göteborg i höst och vinter. Men tredje ungen ör ju på g och andra utgifter i slutet av året, så ser lite mörkt ut :)

2012-07-13 @ 10:03:57
URL: http://metalnallen.wordpress.com
Postat av: Ama de casa

Kör försiktigt bara!

:-)

2012-07-13 @ 11:16:39
URL: http://amacasa.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: