Barhäng i Barda.

Då var min sista inspelningsdag i Barda
över för den här säsongen.
En riktigt kul inspelningsdag som vanligt och
idag fick jag tillfälle att hänga i baren på Värdshuset
Kaninen och Grisen.
 
 

En helt vanlig dag på jobbet.
Hehehe
Säsongen kommer att visas i oktober.
Håll utkik!
 
Jag har fått ännu ett erbjudande om en roll i en annan
produktion idag, samt ett förslag till samarbete.
Det kan bli hur kul som helst!
 
Idag fyller lillbrorsan 40 år!!!
 
 
 
Stort grattis till min store lillebror!
Blygsam som han är så vill han inte bli firad,
men han fick ändå stå ut med att hans storebror sjöng för
honom i telefonen.
Skönsång? Nä, knappast, det var ju jag som sjöng...
 
 
Imorgon är det midsommarafton.
Jag önskar er alla en riktigt bra midsommar!
Må solen lysa över er och ge er värme!!!
 
Rock on!
1 Kommentarer
Postat av: Camilla

Ett STOOORT grattis till din lillebror.
Spännande att du fått erbjudande. Vill veta ALLT sedan då det är klart :)
Ha nu en toppen midsommarafton!
Kram!

2012-06-22 @ 07:51:09
URL: http://cammo69.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: