Imorgon, sista dagen i Barda...

Igår och idag har jag varit på ett givande
och kul internat med mina kollegor.
Gårdagskvällen blev både sen och kul...
 
 
Gött!
 
Nu är jag hemma och är rätt mör och...
...imorgon är det Barda för sista gången, (i år i alla fall).
 
 
Det ska bli både kul och sentimentalt.
Ett riktigt gött gäng att jobba med.
Jag kommer att sakna dem!!!
 
Blogg.se har ändrat designen och inställningarna på 
översiktssidan och det kommer att ta lång tid innan jag får 
grepp på hur funktionerna funkar.
Riktigt störigt!!!
GRRR!!!
 
Rock on!!!
2 Kommentarer
Postat av: Art By Tina - Konst & Fashion

Nejdå, man lär sig den nya designen fort!

2012-06-20 @ 21:55:13
URL: http://trueborn.blogg.se
Postat av: Camilla

Ser framemot att få se det ni gjort.
JAg hör att det är många som klagar efter dom gjort om.
Inte roligt när man inte gillar förändringen.
Kram!

2012-06-21 @ 08:04:38
URL: http://cammo69.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: