Maria 43 år!!!

Idag fyller min älskade hustru 43 år!!!
 
 
 
STORT grattis till dig, älskling!
 
 
Mina svärföräldrar, Monica och Lars har varit här
och bjudit oss på både mat och tårta.
Riktigt gött!
 
Men innan jag ger min hustru hennes låt för dagen,
så måste jag ju berätta för er vad jag kom fram till idag...
Efter ett evigt tänkande, (kändes det som), så blev det slutligen
tjänsten i Lund som jag sade JA till.
 
 
Det var de praktiska fördelarna som vann striden.
Alltså blir det åter nya äventyr i höst på nygammal plats,
med nygamla kollegor.
Jag lämnar goda kollegor i Malmö för andra goda kollegor i Lund och flera
av mina goda kollegor i Malmö kommer att vara fortsatt goda vänner i framtiden.
 Framtiden ser ljus ut!
 
Nu till låten för dagen till min älskade hustru, Maria.
En gammal Bay City Rollers cover:
 
Volbeat - I only wanna be with you
 
 
Ha en fortsatt underbar födelsedag, älskling!!!
3 Kommentarer
Postat av: Hatte

Först ännu ett Grattis till Maria :) och sen ... Bra beslut .. <3 tycker jag som är lite jävig i detta mål ;) Grattis till mina fd kolleger som får tillbaka Micke!
Kramar till er alla <3

2012-06-25 @ 22:58:21
URL: http://rodhakensjunger.blogg.se/
Postat av: Camilla

Ett STOOORT grattis till Maria!
Kan förstå att det känns bra nu när du fattat ett beslut.
Det var nog rätt beslut,ska du se.
Kram!

2012-06-26 @ 08:33:30
URL: http://cammo69.blogspot.com
Postat av: Art By Tina - Konst & Fashion

Lund är en skön stad. Där kan man trivas.

2012-06-26 @ 15:44:33
URL: http://trueborn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: