Vanlig arbetsdag på lovet...

En alldeles vanlig arbetsdag på sommarlovet avslutad.
Go´ stämning bland kollegorna och lagom mycket barn vilket 
innebär tid för enskilda barn på ett helt annat sätt än under terminen.
Kommer att sakna mina kollegor här när jag börjar i Lund, 
men ser samtidigt hur vissa bitar inom arbetssituationen kommer 
att bli mycket smidigare i Lund.
Då pratar jag främst om skillnaden i barngruppernas storlek och
det faktum att våra elever i Lund har en mera avskild verksamhet.
Det ska bli spännande att byta även om det blir sentimentalt att 
säga adjö till Malmö.
Men först lite semester...om 1.5 veckor.
 
 
Imorgon är det dags för nästa gästbloggare, 
missa inte det!!!
 
Rock on!
1 Kommentarer
Postat av: ztizze

Allting löser sig efter semestern som flickan sa :).. Ska bli spännande att se vem som ska gästblogga imorgon. Säkert en redigt stabil kille tror jag.

2012-06-27 @ 16:57:00
URL: http://ztizze.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: