Sköna söndag...

En söndag med helt underbart väder står för dörren.
Lite putsande på min Harley följt av en tur med den,
lite fixande med bilen inför våren,
lite fixande i trädgården,
kvalitetstid med La familia...

 

...känns som jag kommer att vara full av energi
inför veckans arbete.

Jakob har åkt till Tyskland idag för att delta i ett
EU-projekt och kommer hem om en vecka.



Ett roligt äventyr för honom!

Jag har fått ett angenämt dilemma...´
Ni som läser min blogg regelbundet vet ju hur mycket
jag gillar min Harley och att köra hoj...
När jag var på MC-mässan i Göteborg så funderade jag ju
också på vad jag skulle ha som andra hoj och hade
ett par alternativ jag funderade på:

   

Men nu har det kommit ännu en modell som jag TOTALT fallit för!!!
Softail Slim:



I WANT IT!!!

Ja, realismen finns kvar, det är inte
aktuellt än på ett ganska bra tag med en hoj till,
men drömmar gör livet lite härligare, eller hur?

Skulle jag någonsin vinna den STORA vinsten,
så hade jag gärna haft ett garage fullt med hojar,
en av dem alla ovan nämnda och en custombyggd
helt efter egen smak...

SWEET!!!

Fram tills dess att jag har råd med 2 så är jag
OTROLIGT nöjd med 1...



Ha en underbar dag i det underbara vädret!!!

Rock on!

5 Kommentarer
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Drömma det är bra för det kan slå in :)



Jag önskar jag hade en hoj. Är avis på min storebror rätt rejält, hihi.

2012-03-25 @ 21:16:42
URL: http://wiilow.blogg.se/
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Tack vad bra att jag är förlåten :)

Vad kul att du uppskattar det, sånt glädjer att höra.

Någon gång ska jag ta det körkortet och åka hoj. Har bilkörkort men inte alls så häftigt.Fast jag måste erkänna att jag är rädd när det går för fort men hojen, då vill jag hoppa av.

Brorsan har (kanske felstavar jag nu) super motard ktm 660.



2012-03-25 @ 22:14:42
URL: http://wiilow.blogg.se/
Postat av: Sand mellan tårna

En dag kanske drömmen blir verklighet.

Visst får man massa energi när vädret visar sig från sin bästa sida. i alla fall så länge det inte är för varmt. I juli/aug har man noll energi här.

2012-03-26 @ 07:49:37
URL: http://sandmellantarna.com
Postat av: Art By Tina - Konst & Fashion

Det är verkligen ett tydligt vårtecken när alla hojar drar ut på vägarna. Det är då man önskar att man hade det där mc-kortet...

2012-03-26 @ 11:08:48
URL: http://trueborn.blogg.se/
Postat av: Ama de casa

Jag nöjde mig med min moppe jag :-)



Härligt att det är moppetid nu igen då, men kör försiktigt!

2012-03-26 @ 12:17:35
URL: http://amacasa.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: