Back to reality...

Omställningen att komma tillbax till vardagen efter ett
filmjobb är rätt stor.
Idag var inte bara omställningen hos mig själv,
utan det kändes extra speciellt då jag spenderat 4 extremt
soliga och varma dagar i Barda och sen kommer tillbax
till jobbet på en regnig och 10 grader kallare dag...
Snacka om tydlig omställning!!!
Kändes ungefär som när man kommer hem från en solsemester
och vädret hemma är kallt och ruggigt.

Men det är bara 1.5 vecka kvar tills nästa insats i Barda.
Dessutom är vi på sluttampen på terminen på jobbet, så snart kan
jag njuta även i vardagen.



Jag fick smått hjältestatus bland eleverna idag.
Att jag håller på att filma och spela teater, det vet de flesta redan
och det tycker de är coolt, men Barda, det är verkligen WOW
hos kidsen.
10.000 frågor och stora ögon hela dan.
Kul!
Men att jag spelar på den onda sidan, det hade
många svårt att greppa.



Att jag dessutom tycker det är kul att spela elak tycker de också
är konstigt...
Micke är en konstig typ...
Hehehe

Nu är vi 2 slagna hjältar här hemma som ska softa i soffan
innan vi kraschar för kvällen...

Rock on!

3 Kommentarer
Postat av: Hatte

:) Det har jag oxå svårt att se - Elak Micke ;)

Det är njutbart att läsa om din lycka i filmvärlden. Tänd lampan så ser du lättare dörren ;)

Ha det gott ..

2012-05-29 @ 23:43:29
URL: http://rodhakensjunger.blogg.se/
Postat av: Ama de casa

Coolt att få hjältestatus :-)

2012-05-30 @ 10:47:42
URL: http://amacasa.wordpress.com/
Postat av: trustmedarling

hääärligt att vara hjälte ;)



ja terminen är snart slut! men vi kör igång med en till termin med en gång. inget sommarlov här inte, men å andra sidan behöver man inte leta sommar jobb heller för den delen. så på så vis är det ju skönt. och i oktober är jag med lärare!! wohoo. fast jag kommer jobba mer på sommaren så ledigt lär det inte bli. haha

2012-05-30 @ 16:13:08
URL: http://trustmedarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: