Fredag, fast onsdag...

Veckans sista arbetsdag, nästan...
Känns som fredag idag, fast det är onsdag.
Ledig imorgon och kort arbetsdag på fredag.
Riktigt gött!

Easy är snart på väg mot Prag och jag var inne om
i Lund och sade hej då till honom.



Han har ett par riktigt roliga dagar framför sig.
Håll i hatten, Prag, här kommer Easy!!!

Här hemma har Maria och jag en riktigt mysig "fredags"kväll
tillsammans.



Skönt så här mitt i veckan.

Ett litet problem just nu är att motorn till vindrutetorkarna
gick sönder i helgen.
Suck!!!
Letat verkstad som inte kostar skjortan, eller
en skrot så vi får försöka sätta in den själv, men ännu ingen tur.
Tur har vi haft med vädret fram tills idag...
Jag har kunnat köra hoj och låtit bilen stå,
men idag regnade det rätt så rejält så det var inte läge att köra hoj
och bil...javisst, men inga vindrutetorkare...

Att köra bil i regnet utan vindrutetorkare är INTE kul!!!
Puh!
Men det gick bra trots allt och snart hoppas jag vi
lyckats få tag på ny motor.

Rock on!

3 Kommentarer
Postat av: Sand mellan tårna

Härligt med kortvecka. Hoppas ni får en härlig långhelg :-)

2012-05-17 @ 05:39:25
URL: http://sandmellantarna.com
Postat av: trust me darling

visst är det så. vissa off vissa on.



attsingen. jobbigt att vindrutetorkarna gick sönder :/



härligt att få en mys fredag ^^

2012-05-17 @ 20:12:10
URL: http://trustmedarling.blogg.se/
Postat av: Metalnallen

:) Det är alltså något inom Film och Teater, Hojåkande, Konsten att leva och att överleva, Rock´n´Roll eller Vardagsäventyr?



2012-05-17 @ 20:36:54
URL: http://metalnallen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: