Trött onsdag. GÄSP!!!

Mitt i veckan och arbetsdagen har varit helt ok.
Dock slutade arbetsdagen med 2 möten på varandra
under totalt 3 timmar och trots intressant innehåll så...
...att sitta stilla så länge är INTE min grej...
GÄSP!!!

Träffade sen min kontaktkille och vi käkade på stan och satt och
snackade ett tag.

Slutligen hemma och kraschad i soffan hos min
kära hustru.



Men innan jag slocknar ska jag tipsa er om en
intressant och spännande blogg.
Calle är en god vän och filmkollega.
Polis, skådis och bloggare och han skriver här ett
mycket givande inlägg om polisyrket.
Kolla in honom!

Rock on!

GÄSP!!!

3 Kommentarer
Postat av: Calle

Tack Big Mike.. Du e en skön prick :)

2012-05-09 @ 22:20:32
URL: http://www.finest.se/callep
Postat av: Anonym

trafiklärare de tycker jag absolut^^, haha.



å en blogg till att kolla in innan läggdags då. :D

2012-05-09 @ 23:48:30
Postat av: Ama de casa

Hoppas du är piggare nu då, och att du slipper såna där segdragna möten!

:-)

2012-05-10 @ 10:52:20
URL: http://amacasa.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: