Monday Monday!!!

Så var det en ny vecka med allt vad det innebär.
Ny vecka, nya möjligheter  och nya utmaningar.
En precis lagom start på arbetsveckan och det känns bra
och nu har vi en lugn hemmakväll, min hustru och jag.
 
 
 
Gött!
 
Min yngste son Gabbe går ju i nionde klass och de har börjat läsa om 
Andra Världskriget.
 
 
 
Ni som känner mig och/eller läst den här bloggen ett tag vet att jag har
ett stort intresse av Krigshistoria i allmänhet och Andra Världskriget i synnerhet.
Gabbe är den av mina söner som spunnit in på samma intresse av denna tid 
som jag har. Jakob och Isak har ett något mindre intresse av detta.
Med jämna mellanrum de senaste veckorna har jag fått sms av Gabbe med olika frågor 
om Andra Världskriget som jag ju självklart svarat på så utförligt som möjligt
och idag fick jag ett beröm av Gabbe som fick mig att skratta gott.
 
"Wikipedia kan inte mäta sig^^"
 
Hahahaha Underbart!!!
 
Jag såg en annons på en roll idag på Filmcafé som jag bara måste söka!
Vi får se hur det går och naturligtvis kommer ni att få veta det här. 
 
Men redan nu på fredag är jag åter i action på Barnkanalen kl 19:15
i Barda som "Dräparen".
 
 
 
En kul roll och en kul inspelning med ett kul gäng.
Kolla in avsnittet nu på fredag!
 
Så var det dags för veckans låt såklart och en gammal klassiker med 
Faith No More är inte fel!!!
 
Faith No More - From Out of Nowhere
 
 
Never stop Rocking!!!
2 Kommentarer
Postat av: Carro

Haha, det var inget dåligt omdöme att skåpa ut Wikipedia ;) Gillar historia väldigt mycket, eller ja... från 1900-talet och framåt. Är utbildad lärare i det åxå, men eftersom jag är så nördig i engelskan, så har jag hållit mig till språkundervisning.
Hoppas du får en fortsätt lugn och skön vecka :)

2012-11-27 @ 08:17:17
URL: http://www.carrosfmf.blogspot.se
Postat av: Carro

Glömde... Faith no More... Bra rock, lagom hård ;)

2012-11-27 @ 08:18:03
URL: http://www.carrosfmf.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: