Thank God it´s friday!!!!!!

Ja, då var det helg igen!
Lika härligt som alltid!!!
Jag har varit hemma idag och vilat min fot och därför har hela dagen känts 
som en lördag och när jag då kommer på att det bara är fredag 
och jag ännu har hela helgen framför mig...
...då är det ju bara att jubla!!!
JAAA!!!
 
Framför oss har vi en härlig kväll med god mat, snacks och nåt gott att dricka
och så fredagsmys i vår STORA soffa.
 
Life is GOOD!!!
 
...ja, för de flesta av oss i alla fall. Vissa har ju haft en extra tuff vecka.
Med utgångspunkt från veckans händelser tänkte jag  bjuda er på en liten filmsnutt
om just veckans händelser som fredagshumor:
 
Krismöte hos SD
 
 
Ha en riktigt bra helg och...
...Rock on!!!
 
2 Kommentarer
Postat av: Jane

Ha en trevlig helg, Hoppas att foten blir bättre.
Kramar i massor / Jane

2012-11-16 @ 21:30:47
URL: http://janesunderbara.blogg.se
Postat av: camilla

Du får en extra lång helg nu då :)
Kram!

2012-11-17 @ 07:09:20
URL: http://cammo69.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: