En go´ weekend på väg mot sitt slut...

Ja den här helgen har varit mycket bra!
Igår åkte vi upp till Halland med våra vänner Petra och Greger
och besökte vår vänner Rosa och Geir-Helge som bor i Tvååker
mitt emellan Falkenberg och Varberg.
Här spenderade vi dagen och kvällen med god mat, god dryck,
gott sällskap och väldigt många goda skratt.
 
De här 3 snygga kvinnorna förgyllde helgen för sina män.
 
 
Havsutsikt från vardagsrummet är inte illa och jag som har havet i mina gener
hade svårt att inte titta ut över havet OFTA!!!
 
 
 
Jag fick ikläda mig rollen som Dräparen från Barda och göra ett litet uppträde för 2 små fans...
 
 
 
Det gillades väldigt mycket!!!

Vi sov över hos dem och idag var vi i Varberg där vi besökte fästningen och njöt
av utsikten över stadens centrum och det öppna havet...
 
   
 
Sen blev det god brunch på Hamnpaviljongen med värdparet, Rosa och G-H...
 
 
 
...och vännerna Petra och Greger...
 
 
 
...ja, och så jag och min käresta såklart:
 
 
 
Sen blev det hemfärd och nu sitter vi hemma,
mycket nöjda med helgen vi har bakom oss.
 
 
 
Hoppas er vecka blir riktigt bra!
 
Rock on!
3 Kommentarer
Postat av: Carro

Men vad ni verkar ha haft det bra :)
Härliga bilder allihopa. Energiboostande för din nya vecka, antar jag!
Må Bäst och Ha en Fin Start på Veckan :-D

2012-10-15 @ 08:24:21
URL: http://www.carrosfmf.blogspot.se
Postat av: Metalnallen

Jadå, en bra helg, men den gick för snabbt :) Verkar som du har haft en bra du med? :)

Ja, vi får väl hoppas på att lillen vill titta ut, jobbar 6 av 7 dagar denna veckan!

2012-10-15 @ 09:28:31
URL: http://metalnallen.wordpress.com
Postat av: Ama de casa

Så härligt!

Jodå, tack. Veckan har börjat hyfsat i alla fall ;-)

2012-10-15 @ 17:51:09
URL: http://amacasa.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: