Go´ lördag!

Med sol och värme kring 20 grader känns det mer som 
sommar än höst idag.
RIKTIGT gött är det!!!
 
Idag var det tänkt att jag skulle köra ihop med min hojbroder Rolf 
till Helsingborg där han skulle bädda in sin hoj för vintern, men 
han råkade ut för mekaniska problem, så det blev inget körande för honom,
utan istället tog jag min hoj själv och körde ut på en ren nöjestur.
 
 
Det blev en 5-6 härliga mil med ett stopp på Handelsboden i Malmö där jag
gjorde lite shoppingplanering och fikade med peronalen.
 
Hem kom jag lagom för att servera lite brunch till familjen.
(Jag handlade Italienskt matbröd på vägen. Jag och sönerna 
får ju vänja oss vid Italiensk mat nu inför vår resa till Rom.) ;-)
 
 Nu har vi en riktigt lugn och härlig hemmadag allihop och det är riktigt gött, ja...
...i några timmar till i alla fall, sen ska en, kanske två av sönerna ut på äventyr igen såklart.
 
Imorgon står det lite mera Harleyåkande på schemat om vädret fortsätter...
 
 
Live to ride, ride to live!
3 Kommentarer
Postat av: Ama de casa

Snällt av vädergudarna att bjuda på en sån fin höstdag, och på en helg och allt :-)

2012-10-20 @ 16:45:51
URL: http://amacasa.wordpress.com/
Postat av: Kort

Vi har haft regn och regn =/ sommar upplevde vi senast i maj och ändå bor jag bara 20 mil från Stockholm. Gläds ändå åt att ni haft en solig dag =)

2012-10-20 @ 19:57:22
URL: http://kort.webblogg.se/
Postat av: Carro

Lyckostar!!!!!!!
Här är det långt ifrån sommarvärme!
Låter som en härlig dag, hoppas du fick dig en tur idag åxå :)

2012-10-21 @ 16:47:33
URL: http://www.carrosfmf.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: