Halva veckan gången...

Gött att ha nått halvvägs till helgen och dessutom
är onsdagen min korta arbetsdag vilket gör det hela ännu bättre!
Efter en helt ok arbetsdag var jag inställd på att träffa min kontaktungdom
och umgås med honom ett tag.
Men han var sjuk, så helt plötsligt fick jag en massa tid över.
Vad skulle jag då göra???
 
 Töserna hade egna planer där hemma, så bråttom hem hade jag
inte heller. Mor och dotter kan ju behöva lite kvalitetstid också.
 
Jag åkte helt enkelt till Nova i Lund och shoppade istället.
Jag är ABSOLUT INGEN nöjesshoppare,
(utom möjligen när det handlar om Harleyprylar),
men jag behövde ett par nya jeans och hittade dem.
Gött!!!
 
Hemma gick jag ut till garaget och tittade över min Harley ett tag.
Har inte kört på en dryg vecka så jag startade upp den
för att ladda batteriet ett tag.
Säsongen har ju verkligen inte varit den bästa i år och det känns som det redan nu 
börjar närma sig frosttider här nere i Skåne.
Även om jag har kört en hel del i år så har jag inte fått köra så mycket som jag hade önskat,
men ännu är inte säsongen över, även om den nog tar slut tidigare än förra året.
 
 
 
Det är bara att hoppas på många fler mil nästa år...
 
Live to ride, ride to live!
4 Kommentarer
Postat av: Metalnallen

Ja, det tycker jag att du ska göra!

Härligt att höra, viktigt att trivas på sitt arbete!

2012-10-10 @ 21:18:55
URL: http://metalnallen.wordpress.com
Postat av: camilla

Vi får verkligen hoppas på en bättre sommar,nästa år.
Kram!

2012-10-11 @ 08:39:41
URL: http://cammo69.blogspot.com
Postat av: Ama de casa

DUMMA säsong som är så kort! När den sen regnar bort också så blir det ju inte bättre...

Hmmm... apropå säsong - idag tänkte jag gå ner på stranden och bada ;-)

2012-10-11 @ 10:54:18
URL: http://amacasa.wordpress.com/
Postat av: Carro

Antar att det är något visst med att åda just HD. Har faktisk bara åt båge en enda gång, men det vart en Goldwing och folk som vet, säger att det är mer som att åka bil än hoj. Så det räknas väl inte ;-)
Ha en fin kväll :-)

2012-10-11 @ 14:21:55
URL: http://www.carrosfmf.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: