Nästsista arbetsdagen...

Yes, på fredag börjar semestern!!!
Skulle egentligen åkt till Paris med Maria för att fira vår bröllopsdag
den här helgen, men på grund av praktiska skäl blev det inget med det.
Vi tar det en annan gång istället.
Men jag bestämde mig för att ändå vara ledig, kunde vara 
skönt med ett par dagar extra ledigt.
 Det kan behövas ett par dagars förberedelser också för sönernas och min resa till
Rom dessutom.
Ett problem inför den resan är att Gabbes pass gått ut, 
det upptäcktes idag...
PANIK!!!
 
  
(Ja, vi har upptäckt lite roligheter på min jobbdator.)
Hehehe
 
Vi ska ta tag i det hela imorgon och sen får vi hoppas att vi hinner få ordning
på det innan avresan.
I värsta fall får vi skaffa ett tillfälligt pass.
Det blir dyrt, men det får det vara värt för pågen måste ju med till Bella Roma!!!
 
 
Rock on!
2 Kommentarer
Postat av: Carro

männen attans då! tog fem dagar när jag skaffade pass senast, men då skickades det till vår station åxå.
Hjärtligt med semester snart :-)
Ha en fin torsdag!

2012-10-25 @ 09:59:12
URL: http://www.carrosfmf.blogspot.se
Postat av: Ama de casa

Oooo... Hoppas ni hinner fixa med passet! Den "billiga" vägen alltså. Men jag har för mig att det går rätt fort och lätt att skaffa pass nuförtiden?

Vi måste antingen åka till Sverige eller Madrid när det är dags att förnya...

2012-10-25 @ 10:33:56
URL: http://amacasa.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: