Härliga fredag!!! Och en vecka kvar till premiären av Barda!

Så var det fredag och det är verkligen en go´ känsla idag!
 Började känna mig mör och krasslig igår och behandlade det
på vanligt Micke-sätt.
En whisky och sen gick jag och lade mig tidigt.
Mådde lite bättre i morse, men kände mig mör igen framåt eftermiddagen.
Efter en stunds vila nu så känner jag mig redo för att vara social
ett par timmar igen, vila får jag göra imorgon igen. 
 
Idag är det då en vecka kvar till premiären av Barda.
På mitt förra arbete visste de flesta kidsen om att jag också
arbetade som skådespelare och det tyckte de ju var coolt.
Men när de fick veta att jag skulle vara med i Barda,
då blev det en hysteri bland kidsen.
Den här bilden gav mig närmast idolstatus bland dem.
 
 
 
Micke och "Barda-Karl"!!!
Barda är enormt stort bland kidsen så det var verkligen en WOW-känsla för dem!!!
Riktigt kul!
 
Fredagshumorn får vänta idag, hoppas det är ok för er!
 
Ha en riktigt bra helg och
Keep on rockin´!!!
 
 
2 Kommentarer
Postat av: Camilla

Då kommen jag att sitta bänkad framför tv:n nästa fredag :)
Kram!

2012-09-22 @ 08:59:20
URL: http://cammo69.blogspot.com
Postat av: Mallan

Men nä? Är du med i Barda? Då får vi inte missa det! :-)

2012-09-22 @ 21:00:25
URL: http://mallaochlouise.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: