Lugn lördag...

Gött med lördagar...
Dagen då jag verkligen har tid att ta dagen som den kommer.
Riktigt gött!
 
Jag har behövt vila idag känner jag.
Den begynnande krassligheten har hållit i sig
och jag har varit riktigt seg idag, riktigt seg!
Ont i halsen, hostig och trött, så trött...
Trist, gillar verkligen inte att vara sjuk!!!
 
 Efter en stunds vila hade jag en riktigt trevlig kväll igår med min gamle
vän Lasse och hans kvinna Helen.
De bjöd på middag och vi hade en hel del kul att prata om.
Återigen kom tröttheten i vägen och kvällen blev inte jättelång
även om den blev mycket trevlig!
 
Så har det varit idag också,
Haft lite go´ tid med Maria och sönerna, men samtidigt varit trött, så trött.
Jag får väl lägga mig i tid för att orka vara aktiv på Elles födelsedag imorgon.
 
 
Rock on!
2 Kommentarer
Postat av: Ama de casa

Ajdå! Krya på dig så att tröttheten ger sig av!

2012-09-23 @ 11:31:44
URL: http://amacasa.wordpress.com/
Postat av: Carro

Grymt skönt med helger, bara ta dagen precis som den kommer.
Krya safe'n'sound ;)

2012-09-23 @ 12:28:51
URL: http://www.carrosfmf.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: