Lugn lördag...

Idag har vi haft en väldigt lugn och avslappnad dag.
Både Maria och jag känner oss slitna och trötta och har behövt
att bara koppla av känner vi.
Skönt med såna dagar ibland.
Pågarna har också tagit det rätt lugnt idag, Jakob och Isak i alla fall.
Gabbe är med sina vänner Jocke och Kasra just nu och
då är det aldrig lugnt.
Hehehe
 
Men det blir lite mera action ikväll, då Maria och jag ska till våra vänner
Anne och Anders för att käka och ha kul.
 
 
 
Det kommer att bli en kul kväll!
 
Rock on!
2 Kommentarer
Postat av: Carro

Oj vad positivt överraskad jag blev när jag halkade in på din blogg. Cool header, helt i min smak!
Slappardagar behöver vi alla då och då, särskilt med höstrusket på väg...
Ha en fin lördagskväll - keep on rockin'!

2012-09-08 @ 17:38:38
URL: http://www.carrosfmf.blogspot.com
Postat av: Camilla

Låter som en helt underbar lördag.
Kram!

2012-09-09 @ 08:57:11
URL: http://cammo69.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: