Dan innan fredag!!!

Då var 4 arbetsdagar avklarade och kvar finns endast fredagen.
Den bästa arbetsdagen av alla!!!
Gött!!!
 
Skulle jag nån gång gå ner i tid och börja jobba färre dagar, 
så hade jag gärna kunna vara ledig vilken dag som helst utom just fredagen.
Ja, den är go´!!!
 
Jag hämtade mina skinnkläder idag från skinnskräddaren och hans 
reparationer var alldeles utmärkta och dessutom till ett alldeles utmärkt pris.
Till helgen ska jag lämna hojen till min mekare Jörgen och få på nya däck
och sen är det besiktning nästa vecka och efter det är min hojsäsong SLUTLIGEN igång!!!
 
 
Gissa om jag längtar???
 
Live to Ride, 
Ride to Live!!!
1 Kommentarer
Postat av: Carro

Japp, nu är den här :) Så bra att du fick det fixat till ett bra pris dessutom. Beträffande vädret, ska det tydligen spela oss ett spratt det närmsta dygnet, sedan räknar jag med varmare temperaturer redan på söndag. Guuud vad jag längtar till våren!!! (säger jag med en viss bitterhet i rösten och ser ut på den nästan meterhöga snön som ligger på altanen på vår baksida...)

Ha en underbar fredagskväll - Keep on Rockin'!!

2013-04-12 @ 12:02:10
URL: http://www.carrosfmf.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: