Mitt i veckan...

Igår var jag väldigt trött och jag är rätt trött idag också
efter en lång dag.
Men jag måste göra det idag som jag inte orkade igår.
Presentera mitt presentbord från i måndags:
 
 
 
Från mina söner fick jag nya träningskläder, Tee och shorts, och
det behövde jag verkligen!
Från Elle fick jag ett par nya solglasögon, Bikerstyle.
Från Fidde fick jag en miniatyrmodell av en Harleymotor.
Från Jeppe fick jag dokumentären "Så jävla Metal!".
Från mina kollegor fick jag en flaska whisky.
Från mina svärföräldrar fick jag ett kort och det fick jag av Maria också.
Men från Maria fick jag också det här:
 
 
 
2 biljetter till Iron Maiden i Malmö i sommar!!!
 
Jag har världens bästa hustru!!!
 
 
Rock on!
2 Kommentarer
Postat av: camilla

Wow...vilka presenter!
Då vet du vad du ska göra i sommar. Se på Iron Maiden OCH resa runt i Sverige :)
Kram!

2013-04-25 @ 07:51:17
URL: http://cammo69.blogspot.com
Postat av: Synskadad fyrabarnsmamma

Vilka fina presenter du har fått!!! :) Förutom presenten från din hustru så var ju whiskyn inte så dum ;)
Svar: Haha när äntligen appen på Iphone fungerar igen då kommer jag ååååt knappen för avbockning så att det inte går att kommentera inlägget som jag äntligen kunde publicera.... Men problemet är åtgärdat och jag har lärt mig hur jag nu kan i efterhand gå in och bocka på tror jag i alla fall haha Ha en fortsatt solig dag för det tänker jag ha många kramar Carina

2013-04-25 @ 08:41:05
URL: http://carinasnilssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: